Печатка чейинки даярдоо

  • Полиграфиялык продукциянын компьютердик макети 

    Полиграфияда жана басып чыгарууда макет – бул барактардагы тексттик жана графикалык маалыматтарды иретке келтирүү аркылуу басылманын барактарын (тилдерин) түзүү процедурасы. Компьютерге чейинки терүү доорунда журналдардын, китептердин макети ж.б. кол менен жасалган: текст линотип же монотипте терилип, ага иллюстративдик клишелер кошулуп, андан ары бул элементтер көмөкчү куралдардын жардамы менен боштуктар жана сызгычтар менен чийилген. Санариптик технологиялардын тез өнүгүшү азыр макет дизайнерлеринин компьютерлерди иштөө жана атайын макет программаларында иштөө үчүн колдоно башташына алып келди. 

    Заманбап графикалык дизайн жана макет деген эмне? Логотиптер жана плакаттар, жарнамалык каталогдор, баракчалар жана буклеттер, веб-сайт баракчалары - мунун баары графикалык дизайн жана макеттин аныктамасына туура келет. Графикалык дизайн - бул сиздин компанияңыздын образы, сизди потенциалдуу кардарларыңыз кандай кабыл алат. Демек, басылманын графикалык дизайны жана макети жекече жана өзгөчө түзүлүшү керек. Ошондо гана сиздин компанияңыз атаандаштарынан өзгөчөлөнөт. Графикалык дизайн индивидуалдык мамилени камтыйт жана потенциалдуу кардарларда өзгөчө жагымдуу таасирлерди жана позитивдүү эмоцияларды жаратышы керек. 

    Келечектеги полиграфиялык продукциянын тексттик жана иллюстративдик материалы чогултулганда, басылманын концепциясы бекитилип, негизги дизайн идеялары ишке ашырылып, заказчы тарабынан бекитилет, кезек макет боюнча адистерге келет. Каалаган басма продукциясы визуализацияланган идея категориясынан так макет процессинде кийинки өндүрүш үчүн түшүнүктүү материалга өтөт. 

    Бир беттүү (визиттик баракчалар, баракчалар, плакаттар) жана көп беттүү (брошюралар, журналдар, каталогдор) басылмалардын макети, анда бул, эреже катары, бир нече адамдын иши. 

    дизайнер макеттин шаблонунун макетин берет. Эгерде басылмада ар кандай категориялар же рубрикаторлор болсо, анда бардык ар кандай варианттардын шаблону берилет; сүрөт редактору басып чыгарууда жогорку сапаттагы дисплей үчүн зарыл болгон резолюцияда сүрөттөрдү (сүрөттөрдү же башка иллюстрацияларды) камсыз кылат; редактор каталогго тексттик материалдарды, ошондой эле бардык каталог материалдарынын бет макетін берет; корректура зарыл грамматикалык жана синтаксистик оңдоолорду киргизет. 

    Ошондон кийин гана макет дизайнеринин иши башталат. Бул бардык берилген материалдарды ырааттуу жайгаштыруу жана натыйжада материалды бекитүү (көбүнчө бөлүктөрүндө). Чогулган материалга тексттик жана башка оңдоолорду киргизүү макет дизайнеринин милдети. Андан кийин акыркы, акыры чогултулган материал толук бекитүү үчүн кардарга барат. Бекитилгенден кийин басып чыгарууга даярдык башталат. Көбүнчө бул этапта басмага даярдоо боюнча адис тартылат, ал иллюстрацияларды жыйынтыктайт, аларды бир түс форматына (көбүнчө CMYK, мүмкүн Pantone түстөрүн колдонуу менен) которот жана шрифттердин тууралыгын текшерет. Акыркы текшерүү жана акыркы бекитүү басып чыгарылган макеттин чыгышындагы ар кандай каталардан максималдуу түрдө корголгон файлды берет. 

    Ошол эле учурда, басылган файлды жазуу процесси көрүнсө дагы, программалык камсыздоонун бузулушунун алдын алуу үчүн продуктылардын үстүндө иштеген бүт команданын өзгөчө көңүл буруусу жана жоопкерчилиги талап кылынат (грим дизайнер, корректор, басма менеджери жана бүткүл долбоордун менеджери). туура болуу. 

    Ошентип, заманбап компьютердик макет - бул компьютердик акыркы программалык камсыздоону колдонуу менен басылманын электрондук баракчаларын оптималдуу түзүүдөн турган татаал чыгармачылык жана технологиялык процесс. 

    Сиздин логотипиңиз, байланыш маалыматтарыңыз, товарлардын же кызмат көрсөтүүлөрдүн түрлөрүнүн сүрөттөрү бар ар кандай басылган продукция сиздин компанияңыздын жүзү экенин эстен чыгарбоо керек. Басылып чыгарылган продукциянын сапаты, мейли алар визиттик карточкалар, баракчалар, буклеттер, плакаттар, журналдар же каталогдор болсун, сиздин брендиңизди таанууга, компаниянын имиджин түзүүгө, потенциалдуу керектөөчүнүн же бизнесиңизден алган таасириңизге жана сиздин ишиңизге түздөн-түз таасирин тийгизет. өнөктөш. Бул товарларды же кызмат көрсөтүүлөрдү сатуунун көлөмүн жана бүтүндөй компаниянын натыйжалуулугун жогорулатууну билдирет.